wtorek, 7 czerwca 2011

Truskawki 2011

Od jakiegoś czasu sporo osób dopytywało się czy ktoś zorganizuje w tym roku akcję truskawkową. Chętnych jakoś nie było, dlatego zdecydowałam się przygarnąć tą akcję, bo szkoda by było by się zmarnowała.

Dzisiaj oficjalnie zapraszam was na truskawkową akcję "Truskawki 2011". A oto zasady akcji:

1. Ponieważ akcja truskawkowa zaczęła się dość późno to można dodawać do niej przepisy archiwalne, ale tylko z bieżącego sezonu 2011.

2. Przepisy publikujemy na durszlaku, lub linki wysyłamy na mojego maila shinju1@wp.pl (lecz nie później niż do 19 lipca 2011).

3. Do akcji można dodawać wszelkie przepisy zawierające truskawki: desery, napoje, wypieki... a także dania wytrawne, przetwory... i co tam wam jeszcze do głowy przyjdzie.

4. Akcja trwa od chwili obecnej do 17 lipca 2011.


A oto kod do banerka:


25 komentarzy:

  1. wspaniale :) truskawkowo pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie :) Ja napewno dołączę. Banerek już nawet u siebie wkleiłam, to teraz poczekam aż akcja będzie na durszlaku :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden przepis już mam, pewnie będzie więcej. Fajnie, że zrobiłaś tę akcję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dołączam już dziś. Na razie tutaj , a jak tylko akcja pojawi się na Durszlaku, to dodam i tam
    http://coikiedygotuje.blox.pl/2011/06/Babeczki-z-kremem.html
    Pozdrawiam
    tmach

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham truskawki, zawsze z utesknieniem czekam na sezon na nie. Z przyjemnoscia dolacze do truskawkowej akcji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Shinju, a mus rabarbarowo-truskawkowy, ale z przewagą rabarbaru, może być? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhhh jak cudnie!! nareszcie truskawkowa akcja :) jupi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Shinju, biorę udział na bank!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również się dołączam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli mój dzisiejszy wpis mogę już dodać do akcji? Nie mogę zalogować się na durszlaku, ale chętnie się przyłączę do tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. anus77 - takk oczywiście możesz dodać dzisiejszy wpis :) na razie durszlak nie działa, ale mama nadzieję że szybko ruszy, pojawi się akcja i będzie można ją normalnie prowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Durszlak już chyba nie ruszy. Linki wklejamy teraz do tego postu, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Durszlak narazie nie działa, więc podaję linka tu, a gdy tylko ruszy dopiszę i na Durszlaku :)

    http://kochamgary.blogspot.com/2011/06/truskawkowy-sernik-na-zimno.html

    OdpowiedzUsuń
  15. O właśnie się dowiedziałam że Durszlak jednak nie ruszy :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Urtica - już dodałam sobie Twój post do podsumowania, akcja kulinarna została też dodana na stronie Mikser Kulinarny i jak ktoś tam jest zarejestrowany to można tam dodawać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Shinju dziękuję :)
    Nawet jestem zarejestrowana na Mikserze, ale rzadko tam zaglądałam do tej pory bo Durszlak mi wystarczał. Cieszę się że znalazło się jakieś miejsce gdzie będzie można dołączyć do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda strasznie tych akcji na durszlaku. Administrator miksera kulinarnego wyraził cheć stworzenia, akcji zeby przypominały te z durszlaka. Z checią wezmę udział w Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. radośnie dołączam do akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Durszlak jednak ruszy. Od nowa, z nową stroną, nowym zespołem i mamy nadzieję z Waszym udziałem.
    Na razie mamy tylko facebookowy fanpage http://facebook.com/Durszlakpl - polubcie go, znajdziecie na nim informacje o powrocie serwisu.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja dołączę do akcji :)
    Link przesłałam na meila.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesyłam linki do moich przepisów w akcji Truskawki 2011, potem wrzucę na Durszlaka, o ile się uruchomi :)

    http://domiwkuchni.blox.pl/2011/06/Przepyszny-szybki-biszkopt.html

    http://domiwkuchni.blox.pl/2011/06/Truskawki-na-chmurkach-czyli-odlot-smaku.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo bym chciała się dołaczyć do akcji:) Jestem zalogowana na mikserze ale mam problemy z dodawaniem linków do akcji, więc czy mogłabym dodać linka tutaj?:)

    Jeśli można to przesyłam :
    http://escapeintokitchen.blox.pl/html/1310721,262146,20.html?12

    Pozdrawiam
    Judik

    OdpowiedzUsuń
  24. Dolaczam do akcji :)

    Link do przepisu
    http://galeriasmaku.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?950856

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dodałam swój przepis na mikserze kulinarnym, ale dodam i tu :)

    http://kuchennewzlotyiupadki.blox.pl/2011/06/Sernik-z-truskawkami.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...