wtorek, 23 grudnia 2008

Sałatka z paluszkami krabowymi i serem

Z paluszkami krabowymi po raz pierwszy spotkałam się jakieś dwa lata temu, kiedy w moim osiedlowym sklepie zorganizowali ich promocję. Nigdy wcześniej nie zwróciłam na nie uwagi, ale tamtego dnia postanowiłam dokonać zakupu. Wróciłam do domu, włożyłam je do lodówki i dopiero wtedy zaczęłam się zastanawiać co ja właściwie mam z nimi zrobić. Przeszukiwałam strony internetowe i na jednym z forów znalazłam przepis publikowany tam przez madziarę na sałatkę z paluszkami krabowymi. Wykonałam, spróbowałam i od tego czasu na stałe przepis wszedł do menu mojej rodziny.

Składniki:
300 g paluszków krabowych (surimi)
1 puszka kukurydzy
pół puszki ananasa
40 dag żółtego sera
3 łyżki majonezu
curry, bazylia, sól, pieprz


Paluszki krabowe kroimy w drobne plasterki, ananasa i ser żółty kroimy w kostkę. Kukurydzę odsączamy. Mieszamy ze sobą pokrojone paluszki krabowe, ananasa, ser i kukurydzę. Osobno mieszamy majonez z curry i odrobiną bazylii. Wymieszane składniki doprawiamy solą i pieprzem, a następnie mieszamy z przyprawionym majonezem. Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...