środa, 23 kwietnia 2014

Konkurs z DecoMorreno - wyniki

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie z DecoMorreno. Obiecałam Wam dzisiaj wyniki i słowa dotrzymuję. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe bardzo późnej pory :)

W konkursie do wygrania były dwa zestawy składające się z dwóch opakowań Cacao DecoMorreno oraz jednej formy do pieczenia babki z tuleją. 

Nagrody otrzymują:

Katarzyna Niemiec oraz Paweł Lisek


Bardzo proszę byście w ciągu 7 dni od dzisiaj (czyli do 30.04.2014) przysłali mi swoje adresy do wysyłki nagród wraz z numerami telefonu na adres shinju1(at)wp.pl . Jeżeli w tym czasie nie otrzymam danych teleadresowych wybiorę kolejnych zwycięzców. Dane zostaną przekazane agencji marketingowej, która zajmie się wysyłką nagród.

Zwycięzcom gratuluję :) A już wkrótce zaproszę Was na kolejny konkurs.

Aktualizacja 2.05.2014 r.: W związku z brakiem kontaktu i nieprzesłaniem danych adresowych przez jednego ze zwycięzców wybieram kolejną osobę, która zostanie nagrodzona w konkursie.

Izabelo Wójcik, gratuluję :) 

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo :) Właśnie napisałam maila. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ;) czy mail z danymi doszedl ? Pozdrawiam izabela ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...