wtorek, 16 sierpnia 2011

Akcja kulinarna Paprykujemy 2... 22.08 - 30.09.2011

Serdecznie zapraszam Was już po raz drugi do prowadzonej przeze mnie akcji kulinarnej, której motywem przewodnim jest papryka. W zeszłym roku było bardzo miło i mam nadzieję, że tym razem będziemy się równie dobrze wspólnie bawić.

Jako źródło inspiracji polecam podsumowania akcji zeszłorocznej dostępne tutaj.

Akcja będzie trwała od poniedziałku 22 sierpnia do piątku 30 września 2011 roku.

A oto zasady tegorocznej akcji:

1. W zabawie biorą udział wszystkie przepisy, które zawierają paprykę - może być to zarówno zwykła papryka (we wszelkich kolorach) jak i różne odmiany chilli. Musi ona stanowić jeden z głównych składników.

2. Do wpisów na blogu dodajemy informację o tym, że biorą one udział w akcji kulinarnej - w formie zamieszczonego linku do akcji lub bannera - wpisy nie zawierające takiej informacji będą usuwane z akcji.

3. W akcji biorą udział tylko przepisy opublikowane w czasie trwania akcji.

4. Przepisy można publikować na Mikserze, jak i na Durszlaku - a także wysyłać linki do mnie w mailu w przypadku gdy ktoś nie korzysta z tych stron.




A oto kod:

  

8 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział :D Uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... niestety sie 'pospieszylam' w takim razie :/
    W sobote wyjezdzam, wiec nie sadze, ze cos innego uda mi sie przygotowac. Ale poczytam o Waszych pomyslach po powrocie w takim razie :)

    Pozdrawiam serdezcnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak - nasze akcje troszkę się pokryją, ale mam nadzieję, że to tylko przysporzy nam zainteresowania i sprawi, że przepisów będzie bardzo dużo. Na pewno dodam wiele przepisów do Twojej akcji, bo paprykę ubóstwiam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. no mam pytanko własnie. Musze zamiescic linka do tej strony tak? w przepisie gdzie mam papryke? czy jak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szana - tzn. albo link do akcji albo banner po prostu - żeby było wiadomo że przepis bierze udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam papryke, chetnie dołącze do akcji. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja chciałabym Was poznać z moimi roladkami paprykowymi. Zapraszam
    http://wilczyca-mojemniam.blogspot.com/2011/09/pomidory-faszerowane-i-roladki.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...