piątek, 3 lutego 2012

Wrapy na ciepło z serem, pesto i roszponką

Wrapy są świetną alternatywą dla kanapek. Do ich przygotowania można wykorzystać niezliczoną ilość składników w wielu kombinacjach. A każda kolejna smaczniejsza... :) Ja postanowiłam wykorzystać posiadane w domu pesto, trochę sera i smaczne salami. Do tego smakowita roszponka i pyszna przekąska gotowa. Dobra zarówno na ciepło (tak jak u mnie) jak i na zimno.

Składniki (na 4 sztuki/8 połówek):

4 tortille/wrapy (u mnie pełnoziarniste)
1 szklanka tartego sera (u mnie grand gouda i trochę wędzonej goudy)
6 łyżeczek pesto
4 duże plastry szynki lub trochę plastrów salami (moje salami miało ok. 4 cm średnicy, użyłam 7 plasterków na tortillę)
roszponka

Tortille lekko zwilżamy, smarujemy wierzch każdej z nich 1.5 łyżeczki pesto. Posypujemy po 1/4 szklanki sera, układamy plastry szynki lub salami. Tak przygotowane tortille wkładamy na 20-30 sekund do rozgrzanego piekarnika lub kuchenki mikrofalowej. Po wyjęciu z piekarnika/kuchenki układamy na wierzchu trochę roszponki, składamy dwa przeciwległe boki i ciasno rolujemy. Tak otrzymane ruloniki przekrawamy ukośnie na pół. Dół każdej części wrapa możemy owinąć folią aluminiową.




8 komentarzy:

  1. Tak właśnie myślałam, żeby czasem zastąpić kanapki wrapami. Pycha, w takiej wersji muszą być niezłe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrapy...pyszności. Uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jest smaczna przekąska :) zawsze przechodzę obok roszponki i zastanawiam się, kiedy wreszcie ją kupię ;) świetna propozycja! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam, szczególnie jedzone na ciepło. Niesamowicie apetycznie wyglądają w Twoim wykonaniu. Masz złote łapulki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mnie chyba chcesz do szału doprowadzić - wyglądają tak, że mój żołądek szepcze: daj, daj, daj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wrapy w każdej postaci, u Ciebie super wygląda połączenie pesto i roszponki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...