środa, 10 listopada 2010

Salsa pomidorowa

Planowałam zrobić guacamole, ale niestety awokado które kupiłam mimo miękkiego wierzchu w środku okazało się za twarde by je wykorzystać. Na szybko kombinowałam, bo koniecznie chciałam coś tego typu przygotować. Z pomocą przyszła mi książka "Podróże Kulinarne. Kuchnia Meksykańska". Przygotowałam szybką i smaczną salsę pomidorową. Oryginalny przepis uwzględniał dodanie ogórka, ale ja go nie miałam, a poza tym ostatnio dowiedziałam się że dodawanie świeżego ogórka do innych warzyw powoduje zabijanie w nich witaminy C.

Składniki:

2 pomidory

1 średnia czerwona cebula

1.5 łyżki soku z limonki

1 łyżka słodkiego sosu chilli

1 łyżka porwanych listków kolendry

Pomidory obieramy ze skórki, pozbawiamy pestek i kroimy w drobną kosteczkę. Cebulę obieramy i bardzo drobno siekamy. W miseczce mieszamy cebulę, pomidory, sos chilli, sok z limonki i listki kolendry. Smacznego

Sama nie wiem czemu zrobiłam zdjęcie przed wrzuceniem kolendry. Zorientowałam się jak już salsa była zjedzona. Bardzo smaczna była.


Potrawę dodaję do akcji Z widelcem przez kuchnie obu Ameryk:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...