poniedziałek, 2 września 2013

Paprykujemy 4 - zaproszenie do akcji

Jak co roku spotykamy się we wrześniu by wspólnie przygotowywać dania z wykorzystaniem papryki. Mam nadzieję, że po raz kolejny pokażecie, że Wasza wyobraźnia działa na pełnych obrotach i jesteście w stanie użyć papryki do stworzenia wspaniałych dań.

A jeśli potrzebujecie niewielkiej pomocy to polecam skorzystanie z bogatych podsumowań poprzednicy edycji akcji:

- podsumowanie akcji Paprykujemy
- podsumowanie akcji Paprykujemy 2
- podsumowanie akcji Paprykujemy 3

Zasady akcji:

1. Aby post został zaakceptowany powinien zawierać bannerek akcji (najlepiej ten umieszczony w tym poście) lub link do akcji na moim blogu.

2. Nie dodajemy do akcji przepisów archiwalnych.

3. Przepisy do akcji można dodawać za pomocą agregatorów (Mikser oraz Durszlak) lub bezpośrednio wysyłać do mnie na maila shinju1(at)wp.pl

4. Linki do wszystkich przepisów zostaną umieszczone w podsumowaniu akcji na moim blogu.

5. Akcja potrwa do 30 września.

 

3 komentarze:

  1. Super, czekałam na tę akcję i kilka przepisów specjalnie odłożyłam do późniejszej publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, jestem nowicjuszką w MIKSERZE, dodałam parę przepisów, "obannerowałam", ale czy to wystarczy by wziąć udział? nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby dodać przepisy do akcji kulinarnej na Mikserze musisz wejść na podstronę akcji i najpierw do niej dołączyć za pomocą zielonego przycisku "dołącz do akcji". Gdy już dołączysz do akcji w środkowej części strony pod opisem akcji będziesz miała zielony przycisk "zgłoś nowy przepis". Tam musisz wybrać swój post, który chcesz dodać do akcji i go zgłosić. Tak należy zrobić z każdym przepisem, który chcesz zgłosić.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...